Hoe verbrand je het makkelijkst lichaamsvet?

Denk bijvoorbeeld aan de onderkin, buikvet etc.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Bewegen bewegen bewegen en goed eten! Er is inderdaad geen wondermiddel. Je moet er wel opletten dat je genoeg eet! Veel mensen op dieet eten te weinig(onder `t mom van ik moet afvallen) maar je lichaam heeft voedsel nodig om energie uit te halen. Krijgt het lichaam dat voedsel niet binnen dan word er een alternatief gezocht en dat is je spierweefsel. En dat is nou net niet de bedoeling!!! Zorg dat je goed eet, het beste is meerdere malen per dag een kleinere hoeveelheid. Hierdoor zet je je lichaam continue aan het werk ipv dat het een tijdje zonder voedsel moet omdat je lichaam dan op de `zuinig` stand overgaat en dat heeft weer als gevolg dat als je dan eet dat je lichaam dat ook vast blijft houden omdat `t er rekening meer houd dat de volgende maaltijd ook wel eens heel lang kan duren. Je lichaam is een vreselijk intelligent apparaat!!!!!!! Verzorg het goed, geef het de nodige beweging en voedsel en je lichaam zal dan ook heel goed zijn voor jou. Er is nou eenmaal geen makkelijke weg naar een slanker/strakker lichaam, het is hard werken, het moet een gewoonte worden om goed te eten. Maar sla niet door, ga voor het gewicht dat bij je past en waar je je lekker en jezelf in voelt en niet de gratenpakhuizen die in de bladen ziet......ik zeg fotoshoppen! Die modellen zelf zien er niet eens zo uit! Het is en blijft een illusie. Blijf zelf lekker in de realiteit. Een gezond lichaam is ook al iets om heel dankbaar voor te zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De enige mogelijkheid om lichaamsvet te verbranden is meer energie te gebruiken dan er binnenkomt.

Je kan dus of minder energie tot je nemen, of meer bewegen, of allebei natuurlijk.

Wonderpilletjes bestaan niet in de echte wereld, alleen in de marketing...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door geen uitwendig voedsel te verbranden, maar inwendig... Dus neem niets wat te verbranden is tot je, alleen gegiste groentensappen... Dan gaat het lichaam zichzelf opeten met het gewenste resultaat tot gevolg...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar de vraag was wat 't makkelijkst was. 'T lijkt mij juist erg moeilijk om alleen gegiste groentensappen te drinken/eten...
Hardlopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lichaam gebruikt de meeste energie/calorieën om op temperatuur te blijven. Dus om warm te worden in de winter en om af te koelen in de zomer.
Doe daar je voordeel mee!